Επιστροφή προϊόντων
Ο πελάτης οφείλει όταν παραλάβει τα προϊόντα να τα ελέγξει εάν αντιστοιχούν στην αρχική του παραγγελία. (Σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή του). Εφόσον αποφασίσει ότι θέλει να αλλάξει κάποιο προϊόν, μας ενημερώνει άμεσα ηλεκτρονικά, εντός 7 ημερών με email στο info@discover-pelion.gr, γνωστοποιώντας μας για τον λόγο της επιστροφής. Απαραίτητη προϋπόθεση επιστροφής οποιουδήποτε προϊόντος είναι η συνοδεία του με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Εφόσον το προϊόν δεν συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς, η αλλαγή δεν μπορεί να γίνει δεκτή σε καμία περίπτωση.

Για να γίνουν δεκτά τα προϊόντα προς αντικατάσταση, θα πρέπει: να μην είναι χρησιμοποιημένα ή/και φθαρμένα, να μην έχουν πλυθεί, τροποποιηθεί ή υποστεί οποιουδήποτε είδους ζημιά. Να μην έχει αφαιρεθεί καμία ετικέτα, όπως και να μην λείπει και να μην έχει υποστεί καμία τροποποίηση η συνοδευτική τους συσκευασία, η οποία αποτελεί μέρος του προϊόντος. Για τον λόγο αυτό δεν πρέπει να κολληθούν ετικέτες ή ταινίες συσκευασίας πάνω του. Η αποστολή του προϊόντος πρέπει να γίνει εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής χρεώνονται στον πελάτη εκτός από τις περιπτώσεις ελλατωματικού προϊόντος ή αποστολή λάθος προϊόντος. Εφόσον ο πελάτης έχει επιλέξει το νέο προϊόν που θέλει να του αποστείλουμε και μας έχει ενημερώσει γι’ αυτό και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, και το προϊόν είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αρχική του αγορά, αποστέλλουμε το νέο προϊόν στην διεύθυνση που μας έχει δοθεί κατά την εγγραφή του, εντός 14 εργάσιμων ημερών. Εάν υπάρχει διαφορά στην τιμή του νέου προϊόντος, η πληρωμή αυτή γίνεται με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό μας. Για να γίνει η αποστολή, θα πρέπει ο πελάτης να στείλει με mail στο info@discover-pelion.gr την απόδειξη πληρωμής. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται δεκτή μόνο σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος που δεν υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης.

Επιστροφή θήκης κινητού
Όσον αφορά την επιστροφή των θηκών, ισχύουν όλα τα παραπάνω. Αν ο πελάτης έχει παραγγείλει θήκη για λάθος μοντέλο κινητού δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής και αλλαγής.

Πολιτική Επιστροφής Ελαττωματικών Προϊόντων
Το discover-pelion.gr συσκευάζει όλα τα προϊόντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να φτάσουν στον προορισμό τους χωρίς φθορές. Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει προϊόν το οποίο έχει υποστεί σοβαρές ζημιές στη συσκευασία του και έχει επηρεάσει με φθορές και το προϊόν, τότε θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας εντός 7 ημερών για συζητήσουμε για την επιστροφή του. Ελαττωματικό θεωρείται ένα προϊόν που έχει αποδεδειγμένο και εμφανή κατασκευαστικό λάθος. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς μετά από ένα μήνα από την αγορά τους, δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Σημειώστε βέβαια πως το discover-pelion.gr, σε περίπτωση διαφωνίας περί του ελαττώματος, έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό ή όχι. Αυτό βέβαια απαιτεί κάποιο χρονικό διάστημα έως 10-15 εργάσιμες. Παρόλαυτα το discover-pelion.gr θα προσπαθήσει να εξυπηρετήσει και να ενημερώσει τον πελάτη για την εξέλιξη της διαδικασίας το συντομότερο δυνατό.

Ακύρωση παραγγελίας
Το discover-pelion.gr διαθέτει μηχανισμό για την ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) που έχει ήδη καταχωρηθεί. Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) θα πρέπει να στείλετε e-mail στο info@discover-pelion.gr. Η δυνατότητα αυτή σας παρέχεται, εφόσον το e-mail ληφθεί από εμάς σε εργάσιμες ημέρες το αργότερο μέχρι τις 18:00 και το αργότερο μέχρι τη στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας.

Ανωτέρα βία
Η discover-pelion.gr δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα του discover-pelion.gr ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και θα δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των 2 μηνών, η παρούσα Σύμβαση μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση.